Saltar ao contido principal

A METAMORFOSE "Franz Kafka"


Hoxe veño falar dunha obra moi popular e coñecida dun autor chamado Fanz Kafka. A obra da que me estou a referir titúlase A metamorfose
La insoportable angustia de vivir de Franz Kafka

Primeiramente gustaríame poñervos en contexto e falarvos un pouco achega deste autor; Franz Kafka foi un escritor xudeu de orixe checa. Naceu en Praga en 1883 non sé dunha familia de clase media. Considerada unha dás figuras crave dá literatura moderna, ou seu legado literario reflicte as preocupacións do home contemporáneo: a soidade, a frustración ou a alienación son só algúns dous temas que discorren a súa obra.
Kafka escribiu tres novelas:




O proceso (1925)
O Castelo (1926)
América (1927), una novela curta
A metamorfose (1915)
E varias parábolas e relatos curtos...

Kafka viviu durante a primeira metade do século XX, unha das etapas máis duras da historia, que destaca polos grandes cambios que se produciron en tódolos niveis (político, social, económico, ideolóxico e artístico) a unha velocidade inesperada. Os xéneros literarios desenvolvidos por Kafka foron a novela e o relato curto. O termo «kafkiano» é o empregado habitualmente ao mencionar a obra deste autor, debido ao seu estilo único.
Volvendo ao ámbito académico, Kafka ademais do checo, falaba alemán, o idioma da súa nai e o que usou en todo o seu escrito. Na universidade, comezou a estudar Química, logo pasou a Historia da Arte e Filoloxía alemá, ata estudar Dereito (baixo a presión do seu pai), carreira na que se doutorou en 1906. Despois de estudar Dereito en Praga, comezou a traballar como secretario nunha axencia de seguros italiana; nese momento comezou a escribir. Un ano despois, obtivo un posto permanente noutra axencia.
Morre o 3 de xuño de 1924 en Kierling, Klosterneuburg, Austria a causa dunha enfermidade moi común da época denominada tuberculose.


A METAMORFOSE:

A Metamorfose - Livros na Amazon Brasil- 9788581863351 O tema desta obra é a deshumanización do home na sociedade capitalista, no autoritarismo e na soidade. Tódolos temas son expresados e explicados polo narrador, o cal está en terceira persoa e, aínda que parece, non é omnisciente xa que non ten coñecemento absoluto das situacións nin dos personaxes da historia:
"O pai debe ter realizado a súa boa vontade, porque deixou de acosalo". Aquí vemos como o narrador só supón o que pensa o pai polas accións que
pode observar a través de Gregor. Este narrador é limitado, xa que na gran maioría da historia o seu foco é interno, informando da mirada de Gregor Samsa, como explicaremos máis adiante.
Os personaxes que forman a obra clasifícanse no personaxe principal, o cal é Gregorio Samsa, os personaxes secundarios, os cales son a familia samsa: pai, nai e Gretel . E por último os personaxes terciarios: hóspedes, xerente e serventas.
Podemos observar que o tempo histórico da acción foi o S.XX posto que a obra é publicada en 1915, ano que se corresponde a dito século, mentres que o tempo interno no que se desenvolve a acción son catro meses aproximadamente.
O espazo no que ocorre prácticamene toda a acción, é a casa de Gregor Sámsa, aínda que, para ser un pouco máis precisos, o espazo principal dentro desa casa, é o cuarto de Gregor. Nese cuarto é onde comeza e onde remata esta historia. É o escenario da maior parte das esceas importantes da historia como por exemplo o espertar de Gregor aquela mañá e o descubrimento de que se convertera nun bicho, tamén podemos destacar o final dos capítulos, nos cales Gregor remata ferido, polo seu pai as dúas veces. Naquel lugar tamén aconteceu a morte de Gregor e moitas máis esceas importantes.

Baixo o meu punto de vista, esta obra é unha obra moi profunda e capaz de transpasar os sentimentos para que así os lectores poidan sentir o mesmo que os propios persoaxes. Dentro da obra abranganse tantos temas diferentes á vez, e algún deles con tan poucas cousas en común, que iso é o que fai desta obra esa sensación de ler todo o tempo e non querer perder ningún aspecto importante.
Paréceme una obra fantástica e que conseguiu expresar con éxito os sentimentos que quería mostrar e por ese motivo invítovos a coñecela.


Aquí vos deixo un vídeo moi interesante dun pequeño adianto da obra para que poidades observar e valorar por vós mesmos se queredes desfrutar dela ou non:

 
Por último pero non menos importante gustaríame deixarvos una cita sobre esta obra:
"A súa xanela daba a un deserto, no cal se fundían indistintamente o ceo e a terra igualmente grises"
 


 


 


 



 


 



 


Comentarios

Publicacións populares deste blog

ESPERANDO A GODOT  "Samuel Beckett" Hoxe veño cun novo post sobre a famosa obra de teatro titulada " Esperando a Godot " de Samuel Becket. Nesta nova entrada podedes atopar tanto unha interpretación persoal da obra coma datos interesantes que vos poden servir de axuda antes de comezar a ler esta fermosa obra. Comezamos... Samuel Barclay Beckett é un dramaturgo, novelista, crítico e poeta irlandés e un dos representantes máis importantes do experimentalismo literario do século XX no modernismo anglosaxón. Foi figura clave do chamado teatro do absurdo e, como tal, un dos escritores máis influentes do seu tempo. Escribiu os seus libros en inglés e francés, e foi asistente do novelista James Joyce. A súa obra máis coñecida é o drama Esperando a  Godot . Samuel  Beckett naceu en Foxrock, un barrio residencial de Dublín, o 13 de abril de 1906. Tamén se apuntou que a data podería ser o 13 de maio. A súa obra é fundamentalmente sombría e tendente a
PARA SER UN ALUMNO OU ALUMNA HOXE... A receita para ser un alumno ou alumna hoxe en día básease na confianza en sí mesmo e só son necesarios os seguintes ingredientes:   INGREDIENTES: 500 g de convivencia 250 g de compañeirismo 400 g de atención 1/2 l de paciencia 250 g de respecto 1 l de empatía   ELABORACIÓN: O primeiro paso desta receita consiste en mesturar os 500 g de convivencia e os 250 g de compañeirismo ata que quede una masa homoxénea e así poder introducilos nun recipiente para aplicalos posteriormente ao alumno. A continuación engadimos pouco a pouco o 1/2 l de paciencia e o l de empatía. É moi importante engadir os ingredientes pouco a pouco para que así o alumno poida distinguilos e telos presentes a cada un deles en todo momento. Deixamos repousar a masa durante 1 hora e por último engadimos os 400 g de atención e os 250 g de respecto para que a masa estea recén sacada do forno e así se aplique máis doadamente e con maior eficacia. Con todo isto bastaría,